יום שני, 1 באפריל 2013

כיסוי ballistic לגלקסי 4

ballistic - המגן הטוב בעולם למכשיר הדק והחזק אי פעם.
מחפשים כיסוי חזק במיוחד ? כיסוי בעל ספיגת זעזועים מהטובות בעולם ? ballistic הוא ללא ספק אחד המגנים לגלקסי 4 החזקים ביותר שתראו אי פעם. 3 שכבות של הגנה לצד איכות ועיצוב ללא פשרות .


ברוכים באים לטלפון החכם הדור הבא, Samsung Galaxy S IIII  מכשיר בעל  גלישה מהירה,  ריבוי משימות, ממשק חלק ומשחקים יעילים. התינוק הזה דק במיוחד . נשמע מדהים לנו!

הכירו את המגן לגלקסי 4 החדש


תיק המעטפה של ג'ל הבליסטי עבור גלקסי 4 אולי נראה די דומה לJacket הקשוח של בליסטי לכיסוי של ה iPad אותו סקרנו לפני כמה חודשים, וזה דבר טוב. אני באמת אהבתי את המראה ותחושה של Jacket הקשוח, וג'ל Shell לוקח הרבה מהעיצוב של האח הגדול לטובותו

ג'ל המעטפת הוא כיסוי בעל 2 חלקים, אם כי בליסטיק מתארת אותו ככיסוי בעל 3 חלקים. החלק הראשון הוא פולימר סופג הלם, שהוא עטוף בקליפ על קליפה קשה. שני השכבות זמינות במגוון של צבעים. החלק "השלישי" של הכיסוי הוא 4 פינות גומי עבות שהם למעשה חלק מהשכבה הראשונה (וזו הסיבה שאני קורא לזה כיסוי 2 שכבות , אבל בלאסטיק טוענים שמדובר במעטפת הפלסטיק, ומספקת גם פינות מיוחדות המספקות הגנה גם שמכשיר הגלקסי 4 מונח ישירות על משטחים כאשר המסך מוטה עם הפנים כלפי המשטח ובכך יוצרת "אוויר" בין המכשיר לבין המשח.

מלבד ההגנה וסטיילינג, ג'ל המעטפה מכיל את כל התכונות האופייניות של רוב הכיסויים - הגנה על כפתורי נעילה, מתג השתקה, ואוזניות. בסך הכל הכיסוי הוא תענוג להשתמש, מרגיש נהדר ביד, ומספק הגנה מעולה למכשיר הגלקסי 4 שלכם.






הכיסוי לגלקסי 4 שלנו הבליסטי Shell Gel SG הסדרה לסמסונג  גלקסי 4 מתוכנן עם שלוש שכבות של ההגנה הטובה ביותר בשוק. כיסוי זה מצויד בפינותינו הבליסטיות ™, על מנת להבטיח שכאשר הגלקסי 4 שלך נופל החבטה תיספג בכיסוי  ולא בחלקיו הפנימיים של הגלקסי או המסך העדין . הכיסוי מגיע עם תכונה מיוחדת מאוד "שכב על השולחן" למניעת נגיעת המסך על פני השטח של השולחן שלך, לוח מחוונים של המכונית שלך או החלק העליון של השיש במטבח שלך, המסך שלך  של S 4 Samsung Galaxy לעולם לא יגע במשטח של כל אחד מהם.
שלוש שכבות מתקדמות של הגנה
שכבה 1 - פולימר סופג זעזועים בליסטיים
שכבה 2 -  פוליקרבונט קשוח
שכבה 3 - סיליקון רך מצויד בפינות בליסטיות ™

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה