יום חמישי, 4 באפריל 2013

כיסוי לגלקסי 4 אוטרבוקס


כיסוי לגלקסי 4 חייב להתאים את עצמו לבעל המכשיר. אין הכוונה לכיסוי שמשנה את צורתו, אלא לכיסוי לגלקסי 4 שיבצע את המוטל  עליו (להגן על המכשיר) בהתאם לאורח חייו של הבעלים. כיסוי דיפנדר לגלקסי 4 מספק הגנה היקפית וחזקה שתתאים כמעט לכל בעלי המכשיר, אך יש לכך מחיר מסויים, הגודל של הכיסוי.

כיסוי הדיפנדר לגלקסי 4 הוא הצאצא האחרון במשפחת הדיפנדרים לבית אוטרבוקס. סדרת הדיפנדר היא הסדרה החזקה ביותר שמציעה חברת אוטרבוקס האמריקאית ונראה שהכיסוי לגלקסי 4 שומר על כבוד המשפחה. הכיסוי לגלקסי 4 בנוי מארבע שכבות הגנה: ראשית יש לנו את ממברנת המסך, אותו מגן מסך קשיח אשר קיים בכל סדרת הדיפנדר לכל המכשירים. ממברנת המסך מגנה על המסך העדין של הגלקסי 4 מפני דקירה או שריטה בחפץ חד. היא מודבקת לכיסוי עצמו אך מונחת בדיוק על המסך ללא רווח ביניהם. בנוסף, היא לא פוגמת בטאץ' של המכשיר כלל ולא מעוותת את התמונה המדהימה בחדותה של הגלקסי 4.



שכבת ההגנה השנייה היא שלד הכיסוי העשוי פוליקרבונט מחוזק. זו שכבת ההגנה המרכזית והויא עוטפת את הגלקסי 4 מכל צדדיו וסופגת את האנרגיה במקרה של נפילה. חלקה הפנימי, בו מונח המכשיר, מרופד בבד מיקרופייבר כדי למנוע שריטות על גב המכשיר.

שכבת ההגנה השלישית הינה מעטפת הסיליקון. זו שכבה עבה יחסית של סיליקון איכותי שתפקידה לפזר את האנרגיה הנצברת בזמן נפילה ולמנוע פגיעה במכשיר. יש בשכבה זו מדפים נפתחים המכסים את היציאות של המכשיר כדי למנוע חדירה של אבק וחול לתוכו. שלוש שכבות ההגנה הללו פועלות ביחד כדי לספק הגנה מושלמת למכשיר. כיסוי הדיפנדר לגלקסי 4 ישמור עליו מנפילות חוזרות ונשנות מגובה של 3 מטרים על משטח בטון, וימנעו חדירה של אבק וחול לתוך קרבי המכשיר.

שכבת ההגנה הרביעית והאחרונה הינה שכבת הגנה מתפרקת. זהו בעצם נרתיק נשיאה קל ונח שניתן להכניס לתוכו את הכיסוי לגלקסי 4 לצורך הגנה נוספת. הוא כולל קליפס מתכוונן לצורך תליה על חגורת המכנסיים או בתוך הכיס. בנוסף, הקליפס נפתח והופך למעמד לצפייה בווידאו וכו'.

החסרון היחיד של כיסוי לגלקסי 4 הזה הוא שהוא עבה יחסית ומוסיף נפח למכשיר, שגם כך אינו קטן. מאידך, זה מחיר פעוט לדעתי לשלם עבור ההגנה הטובה ביותר שיש לגלקסי 4 כיום.

כיסוי לגלקסי 4 S VIEW COVER כיסוי מקורי לגלקסי 4


את כל הכיסויים לגלקסי 4 תוכלו למצוא באתר iphonecover.co.il  או באתר guyphone.co.il  בטלפון 072-28-28236

2 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. גלקסי זה באמת מכשיר ממש עדין. לא מזמן שברתי את המסך של הגלקסי שלי ואני ממש ממליץ על המעבדה ששלחתי אותו אליו: http://avivcom.co.il/ עשו אחלה עבודה! עכשיו אני תמיד מסתובב עם כיסוי ומדבקה, שלא יהיו פאדיחות..

    השבמחק