יום שני, 1 באפריל 2013

כיסויים לסמסונג גלקסי 4



כיסויים לגלאקסי S4 החדש - משהו פשוט וטוב

כיסויים לגלאקסי S4 עשויים לעלות לא מעט כסף, במיוחד אלו המאסיביים. למי שמחפש כיסוי פשוט לגלאקסי S4 שלו, יש שלושה שעשויים להתאים מבלי להכביד יתר על המידה בכיס. אלו כיסויים לגלאקסי S4 החדש שיגנו על המכשיר שלכם מנפילה "סבירה", מגובה השולחן או הכיס, ולא הרבה יותר מכך. מאידך, הם דקים יחסית, קלים ונאים לכל עין. הנה שלושת הכיסויים לגלאקסי 4 למי שלא מחפש את המותגים:

1. כיסוי פלאסטיק לגלאקסי S4. 
כיסויי פלאסטיק הם אולי הידועים והנפוצים ביותר בעולם המגנים לסמארטפונים. הם דקיקים להפליא (פחות מ-2 מ"מ בד"כ), מתלבשים על המכשיר ב"קליק" ונשארים עליו, למרות זעזועים שונים שהמכשיר סופג, וקלי משקל. אלו כיסויים לגלאקסי S4 שמגיעים במספר צבעים שונים, אבל הכי פופולארי הוא הצבע השחור. הכיסויים לגלאקסי S4 מפלסטיק מציעים הגנה היקפית לא רעה בכלל, למרות דקיקותם. כיסוי איכותי לגלאקסי S4 יגן על המכשיר שלכם מנפילה מגובה השולחן, הכיס ואפילו מגובה האוזן, כל עו אתם לא מתכננים להפיל אותו באופן קבוע. בכיסוי לגלאקסי S4 יש חרכים ליציאות השונות של המכשיר ולגישה נוחה לכפתורים שלו. הכיסוי לגלאקסי S4 מפלסטיק מומלץ למי שמחפש לשמור על העיצוב הדק של המכשיר ולהעניק לו הגנה טובה, כמובן שבשיתוף פעולה עם מגן מסך לגלאקסי S4.




2. כיסוי TPU לגלאקסי S4:

כיסוי לגלקסי 4 TPU הוא חומר שמשלב את תכונות הפלסטיק והסיליקון לצורך יצירת כיסוי מעולה לגלאקסי S4. הTPU שומר על יכולות ההגנה של הפלסטיק יחד עם הגמישות והרכות של הסיליקון, כך שאנו מקבלים כיסוי לגלאקסי S4 שעמיד בפני מכות ונפילות וגם נח במיוחד בכיס וביד. הכיסוי לגלאקסי 4 העשוי מTPU הוא בעל מרקם מחוספס מעט לאחיזה נוחה של הכיסוי וללא חשש של החלקה מהיד. גם הוא, כמו כיסוי הפלאסטיק לגלאקסי S4, מגיע עם חרכים ליציאות המכשיר והכיסוי לגלאקסי S4 יושב על הסמארטפון בצורה הדוקה ונוחה. הכיסוי לגלאקסי 4 מיועד למי שמחפש כיסוי אופנתי (מגיע במגוון צבעים) ונח לשימוש למכשיר שלו אך עדיין מעוניין בהגנה איכותית מפני נפילות. גם כאן, חובה להשתמש במגן סמסך לגלאקסי 4.



3. כיסוי ארנק לגלאקסי 4:

כיסוי לגלאקסי 4 האחרון עליו אני ארחיב, למרות שקיימים כיסויים לגלאקסי 4 רבים נוספים, הוא כיסוי הארנק או הספר. זהו כיסוי מחומר דמוי עור ("עור תעשייתי") ופלאסטיק. מסגרת הפלאסטיק שלו מקבעת את הגלאקסי S4 למקומו והעור עוטף אותו כמו ספר, ומכאן שמו. בנוסף, הוא כולל גם כיסים לצורך אחסון של של כרטיסי אשראי, תעודות ורשיונות, כסף וכיו"ב. הארנק לגלאקסי 4 כולל פתח למצלמה, כך שניתן לצלם ללא צורך בהוצאת המכשיר מהכיסוי שלו. בנוסף, ניתן להטעין את המכשיר ולחבר אוזניות גם כאשר הכיסוי סגור. הכיסוי הזה עבה יחסית לכיסויים לגלאקסי 4 האחרים שהצגתי כאן. למעשה הוא מכסה את המכשיר בשתי שכבות הגנה ומעניק לו הגנה נוספת מנפילות. גם כאן, מומלץ בחום להשתמש במגן מסך לגלאקסי 4 לצורך הגנה מושלמת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה