יום שני, 1 באפריל 2013

כיסוי לגלקסי 4 OtterBox Defender



כיסוי לגלקסי 4 OtterBox Defender ביקורת המומחה

למי שלא מכיר, קצת הקדמה על הכיסוי החזק בעולם, OtterBox Defender. למי שלא מכיר אוטרבוקס התחילה את ראשית דרכה עם הכיסוי החזק בעולם למכשיר iphone3Gs. היה זה מהפך עולמי בכל הקשור לתחום ההגנה על סמארטפונים. OtterBox Defender הוא הכיסוי הראשון שהיה בעולם שנתן הגנה מלאה 360 מעלות למכשיר, כאשר השיקה אפל את הדור הרביעי בסדרה אייפון 4, היה ידוע כי מכשיר הסמארטפון זקוקים באופן מיידי לכיסוי החזק ביותר שקיים.




את הסקירה החמישית שלי נסקור את כיסוי לגלקסי 4 OtterBox Defender, בסקירה שלנו נבחן את ההיתרונות ואת החסרונות של המגן של אוטרבוקס ואתם לבסוף תחליטו האם אתם מעוניינים לרכוש את הכיסוי לגלקסי 4 של אוטרבוקס.

יתרונות של כיסוי לגלקסי 4 OtterBox Defender

כפי שידוע לכולם כיסוי האוטרבוקס דיפנדר לגלקסי 4 הוא כיסוי אשר עוטף את המכשיר באופן של הגנה מלאה, דהיינו הגנה הקפית ומלאה, כידוע כיסוי אשר עוטף את כל המכשיר הוא הכיסוי האידאלי עבורכם. עוד נספר כיסוי הכיסוי של אוטרבוקס מציע הגנה חזותית של 5 שכבות מיוחדות.

שכבה 1 הכי חשובה
המגן מסך, הכיסוי מגיע עם מגן מסך לגלקסי 4 מקורי של חברת אוטרבוקס העשוי פלסטיק קשיח ולא מדבקה פשוטה כמו בשאר המגנים, הכיסוי מציע עיצוב שקוף לחלטין ומבטיח לכם בבלימה של זעזועים וחבטות קשות במיוחד, המגן מסך אינו מפריע לטאץ של המסך.

שכבה שנייה

שכבת פוליקרובנט המתלבשת על חלקו האחורי של הגלקסי 4 ומציע הגנה מעולה לחלקו האחורי של הגלקסי 4.

שכבה שלישית
 ספוג מיוחד המוצמד לחלקו של השכבה השנייה ומספק תמיכה לגב המכשיר במקרה של חבטה

שכבה שרביעית

שכבת הסיליקון החזקה והגמישה אשר עוטפת את 3 השכבות הראשונות שציינו, שכבה 1, שכבה 2 ושכבה 3 שגם כך חזקות במיוחד, כך שהסיליקון מוסיף סופר הגנה במקרה של נפילה.

שכבה חמישית

תופסן לחגורה המשמש כרצועת הגנה חמישית .


אני מקווה שהבנת שמדובר במגן לגלקסי 4 חזק במיוחד, אשר מבטיח לכם הגנה מעולה במקרה של נפילה או מהלומה חזקה בשטח.

חסרונות של כיסוי לגלקסי 4 OtterBox Defender

נחשב לכיסוי עבה ולמי שמחפש כיסוי דק זה לא הכיסוי בשבילו, בנוסף מאוד מסורבל להוצאה, צריך להוציא את כל שכבות הגנה על מנת להגיע למכשיר, אך כל החסרונות של כיסוי לגלקסי 4 מסדרת אוטרבוקס דיפנדר מתגמדות לעומת ההיתרונות של הכיסוי .

אנו ממלצים לרכוש כיסוי לגלקסי 4 רק מהיבואן המורשה iphoncover.co.il בטלפון 072-28-28-236 , הזהרו מזיופים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה